IDENTIFIKAČNÍ ÚDAJE PROVOZOVATELE PRODEJNÍHO MÍSTA
Společnost: Oberstark, spol. s r.o.
IČ: 14213494
neplátce DPH
Adresa: Rybná 716/24, Staré Město, 110 00 Praha 1
Adresa provozovny: Ústecká 223, 403 39 Chlumec Ústí nad Labem, Česká republika (provozovna slouží výhradně jen jako výdejní místo pro možnost osobního vyzvednutí výrobku po předchozí domluvě)
KONTAKTNÍ ÚDAJE
Email: obchod@blook.cz
Tel.: +420 732 977 976
POPIS NABÍZENÉ ZBOŽÍ
Eshop BLOOK vyrábí a prodává dekorace a doplňky.
CENA ZBOŽÍ
U prodávaného zboží je uváděna cena pro zákazníka konečná.
OBCHODNÍ PODMÍNKY
I. Úvodní ustanovení
1. Obchodní podmínky se vztahují na nákup dekorací a ostatních produktů v internetovém obchodě BLOOK (www.blook.cz). Provozovatelem internetového obchodu je Oberstark, spol. s r.o. (IČ: 714213494).
2. Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího (provozovatel) a kupujícího (zákazník).
II. Objednávka
1. Veškeré objednávky podané prostřednictvím internetového obchodu www.blook.cz jsou závazné.
2. Objednáním produktů vyjadřuje zákazník souhlas s těmito obchodními podmínkami.
3. Objednáním produktů současně zákazník vyjadřuje souhlas se shromažďováním potřebných osobních údajů.
4. Místem dodání zboží je doručovací adresa uvedená kupujícím v objednávkovém formuláři.
5. Vlastnické právo ke zboží (licenci) přechází na kupujícího, po zaplacení kupní ceny a jeho řádným převzetím.
III. Podmínky dodání
1. Vzhledem k povaze výrobního procesu (většina produktů je vyráběna na míru) vymezuje si prodejce a zároveň výrobce dekorací určitou dobu na výrobu a dodání objednaného zboží.
IV. Odstoupení od kupní smlouvy (vrácení zboží)
1. Na produkty nabízené v internetovém obchodě se nevztahuje ustanovení odstavce 6 novely občanského zákoníku č.367/2000 o možnosti odstoupení od smlouvy do 14-ti dnů od převzetí zboží.
2. Vzhledem k povaze výrobků, které jsou vyráběny na míru, nelze produkty vrátit. Výjimkou je poškození produktů prodejcem.
3. Poškozené balení produktu je třeba reklamovat u přepravce a doložit při reklamaci potvrzený protokol přepravce.
V. Práva a povinnosti prodávajícího
1. Veškeré osobní údaje poskytnuté při registraci jsou důvěrné a podle toho je s nimi nakládáno.
2. Prodávající má povinnost vyřídit objednávku a odeslat objednané zboží na adresu kupujícího.
3. Prodávající má právo zrušit objednávku, je-li dodávka objednaného zboží nemožná. V případě, že kupující zaplatil objednané zboží předem (bankovním převodem, PayPal apod.) vrátí prodávající kupujícímu celou částku nejpozději do 7 dnů od zjištění uvedené skutečnosti.
VI. Práva a povinnosti kupujícího
1. Kupující je povinen uvést na objednávce správné a pravdivé údaje.
2. Kupující je povinen odebrat objednané zboží a zaplatit cenu uvedenou na objednávce. S celkovou cenou objednávky je kupující seznámen ještě před jejím potvrzením.
3. Kupující má právo na vymazání svých osobních údajů z databáze, požádá-li o to. Prodávající se tímto zavazuje vymazat veškeré údaje o kupujícím z databáze. Toto ustanovení se netýká údajů, které jsou nutné zajištění pravosti účetních dokladů.
DOPRAVA A PLATBA
VII. Způsob platby
Při objednání zboží prostřednictví eshopu je možné zvolit způsob platby.
- Platba dobírkou
- Platba převodem na bankovní účet (detaily platby budou zaslány po obdržení objednávky)
- Platba platební kartou. Poskytovatel platební brány je společnost ComGate Payments, a.s. (https://www.comgate.cz/cz/platebni-brana)
Zákazník má možnost výběru z několika typů platby. Podrobné vysvětlení zde: https://help.comgate.cz/docs/o-platebnich-metodach; https://help.comgate.cz/docs/bankovni-prevody
Kontaktní údaje na společnost ComGate Payments, a.s., pro případné reklamace nebo dotazy k platbám:
ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267
VIII. Způsob dodání
Při objednání zboží prostřednictví eshopu je možné zvolit způsob dodání prostřednictvím dopravců.
- DPD
- Zásilkovna
Náklady na dodání produktu jsou zobrazené před objednáním produktů. Pokud je vybrán Doporučený balík od České Pošty a rozměry zásilky neumožňují využít této služby, je zásilka automaticky odeslána jako Balík do ruky od České Pošty. Rozdíl v ceně služeb je automaticky připočítán k dobírkové částce.
Alternativně lze využít osobní na provozovně. Pouze však po předchozí dohodě.
IX. Závěrečná ustanovení
1. Pokud není uvedeno jinak, řídí se práva a povinnosti uzavřeni kupní smlouvy u fyzických osob podle občanského zákoníku. Pokud není uvedeno jinak, řídí se práva a povinnosti uzavření kupní smlouvy u právnických osob obchodním zákoníkem.
REKLAMAČNÍ ŘÁD
Zboží vyráběné na zakázku
U zboží vyrobeného na zakázku (zboží upraveného podle přání nakupujícího nebo pro jeho osobu) má nakupující právo do 14 dnů od uzavření odstoupit od smlouvy a to pouze v případě, že po dohodě obou stran nezačal prodávající pracovat na realizaci objednávky. V případě obdržení zboží na zakázku nelze zboží vracet bez udání důvodu. Takové zboží může nakupující pouze reklamovat, nesplňuje-li domluvené parametry nebo vykazuje-li jiné vady.
Reklamovaný výrobek zašlete zpět na naší provozovnu (vždy bez dobírky):
Oberstark, spol. s r.o., Ústecká 223, 403 39 Chlumec u Ústí nad Labem, Česká republika
O reklamovaném výrobku nás prosím předem informujte telefonicky nebo emailem.
K podání reklamace je nutné předložit/jiným způsobem doložit fakturu, která vám byla doručena spolu se zbožím. Dále pak podrobný popis vady výrobku, nebo ještě lépe foto.
Prodávající rozhodne o reklamaci nejpozději do 3 pracovních dnů a vyrozumí o tom zákazníka emailem, pokud nebude dohodnuto jinak. Reklamace včetně vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. O vyřízení reklamace bude zákazník vyrozuměn e-mailem.