IDENTIFIKAČNÍ ÚDAJE PROVOZOVATELE PRODEJNÍHO MÍSTA

Společnost: Oberstark, spol. s r.o.

IČ: 14213494

neplátce DPH

Adresa: Rybná 716/24, Staré Město, 110 00 Praha 1

Adresa provozovny: Ústecká 223, 403 39 Chlumec Ústí nad Labem, Česká republika (provozovna slouží výhradně jen jako výdejní místo pro možnost osobního vyzvednutí výrobku po předchozí domluvě)

KONTAKTNÍ ÚDAJE

Email: obchod@blook.cz

Tel.: +420 732 977 976

POPIS NABÍZENÉ ZBOŽÍ

Eshop BLOOK vyrábí a prodává dekorace a doplňky.

CENA ZBOŽÍ

U prodávaného zboží je uváděna cena pro zákazníka konečná.

OBCHODNÍ PODMÍNKY

I. Úvodní ustanovení

1. Obchodní podmínky se vztahují na nákup dekorací a ostatních produktů v internetovém obchodě BLOOK (www.blook.cz). Provozovatelem internetového obchodu je Oberstark, spol. s r.o. (IČ: 714213494).

2. Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího (provozovatel) a kupujícího (zákazník).

II. Objednávka
1. Veškeré objednávky podané prostřednictvím internetového obchodu www.blook.cz jsou závazné.

2. Objednáním produktů vyjadřuje zákazník souhlas s těmito obchodními podmínkami.

3. Objednáním produktů současně zákazník vyjadřuje souhlas se shromažďováním potřebných osobních údajů.

4. Místem dodání zboží je doručovací adresa uvedená kupujícím v objednávkovém formuláři.

5. Vlastnické právo ke zboží (licenci) přechází na kupujícího, po zaplacení kupní ceny a jeho řádným převzetím.

III. Podmínky dodání
1. Vzhledem k povaze výrobního procesu (většina produktů je vyráběna na míru) vymezuje si prodejce a zároveň výrobce dekorací určitou dobu na výrobu a dodání objednaného zboží.

IV. Odstoupení od kupní smlouvy (vrácení zboží)
1. Na produkty nabízené v internetovém obchodě se nevztahuje ustanovení odstavce 6 novely občanského zákoníku č.367/2000 o možnosti odstoupení od smlouvy do 14-ti dnů od převzetí zboží.

2. Vzhledem k povaze výrobků, které jsou vyráběny na míru, nelze produkty vrátit. Výjimkou je poškození produktů prodejcem.

3. Poškozené balení produktu je třeba reklamovat u přepravce a doložit při reklamaci potvrzený protokol přepravce.

V. Práva a povinnosti prodávajícího
1. Veškeré osobní údaje poskytnuté při registraci jsou důvěrné a podle toho je s nimi nakládáno.

2. Prodávající má povinnost vyřídit objednávku a odeslat objednané zboží na adresu kupujícího.

3. Prodávající má právo zrušit objednávku, je-li dodávka objednaného zboží nemožná. V případě, že kupující zaplatil objednané zboží předem (bankovním převodem, PayPal apod.) vrátí prodávající kupujícímu celou částku nejpozději do 7 dnů od zjištění uvedené skutečnosti.

VI. Práva a povinnosti kupujícího
1. Kupující je povinen uvést na objednávce správné a pravdivé údaje.

2. Kupující je povinen odebrat objednané zboží a zaplatit cenu uvedenou na objednávce. S celkovou cenou objednávky je kupující seznámen ještě před jejím potvrzením.

3. Kupující má právo na vymazání svých osobních údajů z databáze, požádá-li o to. Prodávající se tímto zavazuje vymazat veškeré údaje o kupujícím z databáze. Toto ustanovení se netýká údajů, které jsou nutné zajištění pravosti účetních dokladů.

DOPRAVA A PLATBA

VII. Způsob platby

Při objednání zboží prostřednictví eshopu je možné zvolit způsob platby.

  1. Platba dobírkou
  2. Platba převodem na bankovní účet (detaily platby budou zaslány po obdržení objednávky)
  3. Platba platební kartou. Poskytovatel platební brány je společnost ComGate Payments, a.s. (https://www.comgate.cz/cz/platebni-brana)

Zákazník má možnost výběru z několika typů platby. Podrobné vysvětlení zde: https://help.comgate.cz/docs/o-platebnich-metodach; https://help.comgate.cz/docs/bankovni-prevody

Kontaktní údaje na společnost ComGate Payments, a.s., pro případné reklamace nebo dotazy k platbám:
ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267

VIII. Způsob dodání

Při objednání zboží prostřednictví eshopu je možné zvolit způsob dodání prostřednictvím dopravců.

  1. DPD
  2. Zásilkovna

Náklady na dodání produktu jsou zobrazené před objednáním produktů. Pokud je vybrán Doporučený balík od České Pošty a rozměry zásilky neumožňují využít této služby, je zásilka automaticky odeslána jako Balík do ruky od České Pošty. Rozdíl v ceně služeb je automaticky připočítán k dobírkové částce.

Alternativně lze využít osobní na provozovně. Pouze však po předchozí dohodě.

IX. Závěrečná ustanovení
1. Pokud není uvedeno jinak, řídí se práva a povinnosti uzavřeni kupní smlouvy u fyzických osob podle občanského zákoníku. Pokud není uvedeno jinak, řídí se práva a povinnosti uzavření kupní smlouvy u právnických osob obchodním zákoníkem.

REKLAMAČNÍ ŘÁD

Zboží vyráběné na zakázku

U zboží vyrobeného na zakázku (zboží upraveného podle přání nakupujícího nebo pro jeho osobu) má nakupující právo do 14 dnů od uzavření odstoupit od smlouvy a to pouze v případě, že po dohodě obou stran nezačal prodávající pracovat na realizaci objednávky. V případě obdržení zboží na zakázku nelze zboží vracet bez udání důvodu. Takové zboží může nakupující pouze reklamovat, nesplňuje-li domluvené parametry nebo vykazuje-li jiné vady.

Reklamovaný výrobek zašlete zpět na naší provozovnu (vždy bez dobírky):

Oberstark, spol. s r.o., Ústecká 223, 403 39 Chlumec u Ústí nad Labem, Česká republika

O reklamovaném výrobku nás prosím předem informujte telefonicky nebo emailem.

K podání reklamace je nutné předložit/jiným způsobem doložit fakturu, která vám byla doručena spolu se zbožím. Dále pak podrobný popis vady výrobku, nebo ještě lépe foto.

Prodávající rozhodne o reklamaci nejpozději do 3 pracovních dnů a vyrozumí o tom zákazníka emailem, pokud nebude dohodnuto jinak. Reklamace včetně vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. O vyřízení reklamace bude zákazník vyrozuměn e-mailem.

Custom Design
×